tisdag 17 juni 2025

inloggad som

ANNONS Innehåll från EKN

HALLÅ TARRAS, HUR UTVECKLAR MAN SVERIGES VIKTIGASTE VARUMÄRKE?

Hon har tjänat Sveriges mest kända familj sedan mitten av 70-talet med det dubbla uppdraget att både profilera dem som en familj ”i tiden” och samtidigt skydda dem från allt för närgången och ovälkommen uppmärksamhet.

Elisabeth Tarras-Wahlberg är Kristianstadtösen som avancerade till kunglig ”varumärkeschef” med tungt inflytande över hur Sverige och det svenska näringslivet marknadsförs i utlandet.

För några år sedan lämnade hon uppdraget som hovets informationschef och tituleras numera hovmarskalk och chef för H.K.H. Kronprinsessans hovstat.

Enklare uttryckt är Elisabeth Tarras-Wahlberg den som ska hjälpa till att fostra Sveriges nästa regent och som hjälper kronprinsessan att sålla bland alla inbjudningar som strömmar in till kungliga slottet.

Möt Elisabeth Tarras-Wahlberg i en exklusiv intervju på Rapidus ”Efter jobbet”-möte. Torsdagen den 29 maj frågas hon ut av Rapidus chefredaktör Thomas Frostberg om uppdraget som hovmarskalk, hur bilden av kungahuset förändrats sedan 70-talet – och om vem som egentligen bestämmer på slottet.

Välkomna från klockan 16 för mingel, intervjun börjar en halvtimme senare och pågår till ca klockan 17.15.

Efteråt bjuder vi på öl/vin och lättare mat. Mötet är slut ca kl 18.

Plats: Zaccos lokaler, Nordenskiöldsgatan 8, i Malmö.

Anmälan till e-postadress efterjobbet@rapidus.se snarast, dock senast fredag den 23 maj. Observera att antalet platser är begränsat. Vi räknar med mycket stort intresse för detta möte – först till kvarn gäller!

Värd för detta möte är Zacco.

Notera att inbjudan till Rapidus ”Efter jobbet”-möten enbart går till Rapidus abonnenter personligen samt våra samarbetspartners gäster. Arrangemanget är gratis, men vi tvingas debitera en avgift på 300 kronor för dem som trots bindande anmälan uteblir.

Varmt välkommen!

Rapidus ”Efter jobbet”-möten arrangeras tillsammans med Poolia, HQ Bank, Epsilon och Zacco och är öppna för Rapidus abonnenter samt våra samarbetspartners kunder.

Hon har tjänat Sveriges mest kända familj sedan mitten av 70-talet med det dubbla uppdraget att både profilera dem som […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad