fredag 21 november 2025

inloggad som

ANNONS Innehåll från EKN

Thomas Niklasson till PartnerTech

Det börsnoterade Malmöföretaget PartnerTech anställer Thomas Niklasson som ansvarig för kommunikationsfrågor mot kunder samt varumärkesbyggande.

Han har tidigare arbetat med varumärkesfrågor och kundrelationer, både som partner i Malmöföretaget Retention och inom ett par internationella koncerner. Närmast kommer Niklasson från Malmöbyrån IDkommunikation, där han det sista halvåret har arbetat med uppdrag för PartnerTech.

Rekryteringen innebär också att Jonna Opitz, som tidigare ansvarat för marknadskommunikation i bredare mening, ska fokusera på informations- och investerarfrågor.

PartnerTech är kontraktstillverkare av produkter inom telekom, IT och medicinteknik. Bolaget finns med ända från utvecklingsfasen och in i distributionsskedet. Bland kunderna finns Ericsson, Nokia, Axis Communications, Atlas Copco, Strålfors, C Technologies, Precise Biometrics och ProstaLund.

Det börsnoterade Malmöföretaget PartnerTech anställer Thomas Niklasson som ansvarig för kommunikationsfrågor mot kunder samt varumärkesbyggande. Han har tidigare arbetat med […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad

Prenumerera på Rapidus för
533 kr per månad

Bli en del av vårt exklusiva nätverk och få koll på vad som händer i Skåne och Öresundsregionen. Var alltid uppdaterad när du talar med dina affärskontakter. Nytta, nöje, inspiration.




  • Exklusiva affärsnyheter
  • Inbjudan till våra nätverksträffar
  • Två användare ingår