lördag 20 april 2024

inloggad som

PartnerTech lägger uppdrag hos Malmöbyrå

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs visuella identitet.

Från fastighetsbolaget Annehem har Bysted fått uppdraget att ta fram kommunikationskoncept och kampanj för Etapp 4 i Point Hyllie. Bland övriga tillskott i kundstocken märks Eltech Automation och Musik i Syd.

Ulrika Waerneman— Reklambranschen i Skåne visar en fortsatt tendens till sammanslagningar mellan traditionella reklambyråer och webbyråer, för att samlat kunna ge kunderna efterfrågade digitala tjänster. Konkurrensen är emellertid fortsatt hård och det råder en mycket stark prispress särskilt för offentliga anbud. Vi kan dock se en ljusning vad gäller kundernas marknadsinvesteringar, säger vd Ulrika Wærneman till Rapidus.

Bysted ingår i Intellectakoncernen och omsatte elva miljoner kronor ifjol.

Jennie Lorentsson

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad


  • Svensk scampi i Lejonkulan

    Veckans avsnitt av podden Lejonkulan gästas av bolaget Cresponix som ska odla hållbar scampi i Sverige. Det är första gången Jan Dahlqvist bjuder in ett bolag helt utan Skånekopplingar.