onsdag 18 juni 2025

inloggad som

ANNONS Innehåll från EKN

Thomas Niklasson till PartnerTech

Det börsnoterade Malmöföretaget PartnerTech anställer Thomas Niklasson som ansvarig för kommunikationsfrågor mot kunder samt varumärkesbyggande.

Han har tidigare arbetat med varumärkesfrågor och kundrelationer, både som partner i Malmöföretaget Retention och inom ett par internationella koncerner. Närmast kommer Niklasson från Malmöbyrån IDkommunikation, där han det sista halvåret har arbetat med uppdrag för PartnerTech.

Rekryteringen innebär också att Jonna Opitz, som tidigare ansvarat för marknadskommunikation i bredare mening, ska fokusera på informations- och investerarfrågor.

PartnerTech är kontraktstillverkare av produkter inom telekom, IT och medicinteknik. Bolaget finns med ända från utvecklingsfasen och in i distributionsskedet. Bland kunderna finns Ericsson, Nokia, Axis Communications, Atlas Copco, Strålfors, C Technologies, Precise Biometrics och ProstaLund.

Det börsnoterade Malmöföretaget PartnerTech anställer Thomas Niklasson som ansvarig för kommunikationsfrågor mot kunder samt varumärkesbyggande. Han har tidigare arbetat med […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad


  • Mikrodust redo att skala upp: “Dubblar omsättningen i år”

    Med ny vd, ny strategi och flera färska affärer ska Mikrodust från Lund snabbt komma tillbaka från negativ tillväxt, och gå ännu längre. — På 3 till 4 år ska vi vara över 100 miljoner, säger vd Jonas Wackerfeldt.

  • Enorama tvingas fylla på kassa igen

    First North-bolaget Enorama Pharmas kassa sinar ännu en gång. Nyemissionen tidigare i år blev inte fulltecknad och för andra gången på kort tid tvingas bolaget fylla på. Så mycket får bolaget in den här gången och så ska pengarna användas.

  • Bästa affärerna görs nu

    I näringslivets värld är M&A – företagsförvärv och sammanslagningar – den ultimata tillväxtmaskinen. Men just nu är marknaden frusen av geopolitiska spänningar, tullar och osäkerhet. Just därför är det nu som de bästa affärerna görs, skriver Jan Dahlqvist.