Malmöföretaget Mobile Loyalty fyller på kassan genom en nyemission värd 18 miljoner kronor. Pengarna ska gå till försäljning, marknadsföring och en kapacitetsökning för att kunna leverera mobila annonslösningar till dagstidningar och tv-bolag.
Genom ett förvärv i våras fusionerade utvecklingsbolaget Mobile Loyalty med det tidigare moderbolaget Scandvision. Koncernen sysselsätter i dag cirka 50 anställda. /Kristian Svensson
Malmöföretaget Mobile Loyalty fyller på kassan genom en nyemission värd 18 miljoner kronor. Pengarna ska gå till försäljning, marknadsföring och […]
För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad
Prenumerera på Rapidus för
533 kr per månad
Bli en del av vårt exklusiva nätverk och få koll på vad som händer i Skåne och Öresundsregionen. Var alltid uppdaterad när du talar med dina affärskontakter. Nytta, nöje, inspiration.
- Exklusiva affärsnyheter
- Inbjudan till våra nätverksträffar
- Två användare ingår