måndag 18 augusti 2025

inloggad som

ANNONS Innehåll från EKN

PartnerTech lägger uppdrag hos Malmöbyrå

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs visuella identitet.

Från fastighetsbolaget Annehem har Bysted fått uppdraget att ta fram kommunikationskoncept och kampanj för Etapp 4 i Point Hyllie. Bland övriga tillskott i kundstocken märks Eltech Automation och Musik i Syd.

Ulrika Waerneman— Reklambranschen i Skåne visar en fortsatt tendens till sammanslagningar mellan traditionella reklambyråer och webbyråer, för att samlat kunna ge kunderna efterfrågade digitala tjänster. Konkurrensen är emellertid fortsatt hård och det råder en mycket stark prispress särskilt för offentliga anbud. Vi kan dock se en ljusning vad gäller kundernas marknadsinvesteringar, säger vd Ulrika Wærneman till Rapidus.

Bysted ingår i Intellectakoncernen och omsatte elva miljoner kronor ifjol.

Jennie Lorentsson

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad


  • Fåhraeus går in i Trackpaw

    Lundabolaget Trackpaw, med grundaren Liza Tchapanova Albrektson, fick sin kapitalrunda övertecknad sedan Industrifonden och Christer Fåhraeus fond FSG valt att gå in med varsin kontrollpost.

  • Mau Holding investerar

    Efter flera år med få satsningar gör Mau Holding en investering – i en musikapp för förskolan. Samtidigt införs en modell som ska göra att fler av universitetets affärsidéer når marknaden.

  • På nya jobb

    Skånska börsbolag möblerar om i toppen. En ny vd tar över rodret för att ge fart åt expansionen medan en annan bygger sitt team för att vända nedåtgående siffror.

  • Rapporter från vecka 34

    Mattor och sportartiklar går bra, medan mode går trögt. Det framgår av de kvartalsrapporter som kom i förra veckan.