fredag 22 november 2024

inloggad som

PartnerTech lägger uppdrag hos Malmöbyrå

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs visuella identitet.

Från fastighetsbolaget Annehem har Bysted fått uppdraget att ta fram kommunikationskoncept och kampanj för Etapp 4 i Point Hyllie. Bland övriga tillskott i kundstocken märks Eltech Automation och Musik i Syd.

Ulrika Waerneman— Reklambranschen i Skåne visar en fortsatt tendens till sammanslagningar mellan traditionella reklambyråer och webbyråer, för att samlat kunna ge kunderna efterfrågade digitala tjänster. Konkurrensen är emellertid fortsatt hård och det råder en mycket stark prispress särskilt för offentliga anbud. Vi kan dock se en ljusning vad gäller kundernas marknadsinvesteringar, säger vd Ulrika Wærneman till Rapidus.

Bysted ingår i Intellectakoncernen och omsatte elva miljoner kronor ifjol.

Jennie Lorentsson

Kommunikationsbyrån Bysted i Malmö har plockat flera nya kunder senaste tiden. Bland annat ska byrån uppdatera designen på börsnoterade PartnerTechs […]


För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad


  • Precise ser ljuset

    Efter sju svåra år och åtta bedrövelser ser Lundabolaget Precise Biometrics ut att gå mot vinst och positivt kassaflöde. – Riktningen ser mycket bra ut, säger vd Joakim Nydemark.

  • … men tungt år för Skånes näringsliv

    Fler delar inom det skånska näringslivet står inför stora utmaningar. Det framgår av höstens utgåva “Skånsk konjunktur 2024”, som ges ut av Sparbanken Skåne och Øresundsinstituttet. Dessa är utmaningarna.

  • Alfa Laval spår kraftig tillväxt

    Alfa Laval räknar med en rejält ökad försäljning under kommande år. Den globala energiomställningen, med nya affärsområden, är en viktig drivkraft. Se här hur mycket vd Tom Erixon räknar med att växa.