Rapidus i samarbete med Sparbanken Finn inbjuder till miniseminarium med mat o mingel.
Kom till en het diskussionskväll om varumärket Malmö, torsdagen den 15 oktober.
Har staden ett nytt, fräscht varumärke? Står begreppet Malmö för en magnetism som drar hit kreativitet och nytänkande? Är Malmö ett begrepp som går att sälja internationellt? Expansivt och förnyat?
Eller talar vi om en hajpad stad vars namn står för sociala problem, otydlig identitet och sport och kultur på väg utför?
Kort sagt: Vad är laddningen i Malmös varumärke?
Inledare och huvudtalare är en av Sveriges främsta reklamare och idémakare, Garbergs ordförande Martin Gumpert, som ger sin analys från huvudstadens horisont.
Reflekterar och kommenterar gör Lisa Henningsson Önnerlid, VD för kommunikationsbyrån W i Malmö, samt Pehr Andersson, stadens nye näringslivsdirektör, känd profil från filmproduktion och kommunikation.
Och vi räknar med att Du kommer, med synpunkter, idéer och lust att träffa intressanta människor, äta och ta ett glas.
Jan Wifstrand, Rapidus, modererar kvällen.
Plats: Båghallarna, Östra Varvsgatan 13 a
Tid: 17.00
Välkommen! Anmälan senast den 8 oktober genom att klicka på länken nedan och markera ditt deltagande.
Rapidus redaktion
Lisbeth Barchan, kontorschef, Företag, Malmö
Lars-Erik Skjutare, VD Sparbanken Finn