Bonnier-ejede Home Entertainment køber Malmöfirmaet Avail Intelligence’s software Product Predictor, der giver kunder i webbutikker købsanbefalinger baseret på hver enkelt gæsts interesser og købemønstre.
Tidligere anvendte man softwaren på koncernens hjemmeside Filmmix.com, men nu skal funktionen installeres på samtlige Home Entertainments e-handelspladser for film, musik og computerspil i Norden.
— Det her er vores hidtil største ordre, både i kroner og antal brugere, siger Johan Gunnars, marketingchef hos Avail.
Bonnier-ejede Home Entertainment køber Malmöfirmaet Avail Intelligence’s software Product Predictor, der giver kunder i webbutikker købsanbefalinger baseret på hver enkelt […]
För att läsa resten av artikeln behöver du
vara prenumerant och inloggad
Prenumerera på Rapidus för
533 kr per månad
Bli en del av vårt exklusiva nätverk och få koll på vad som händer i Skåne och Öresundsregionen. Var alltid uppdaterad när du talar med dina affärskontakter. Nytta, nöje, inspiration.
- Exklusiva affärsnyheter
- Inbjudan till våra nätverksträffar
- Två användare ingår