18 miljoner till mobila annonser i Malmö

Malmöföretaget Mobile Loyalty fyller på kassan genom en nyemission värd 18 miljoner kronor. Pengarna ska gå till försäljning, marknadsföring och en kapacitetsökning för att kunna leverera mobila annonslösningar till dagstidningar och tv-bolag.

Genom ett förvärv i våras fusionerade utvecklingsbolaget Mobile Loyalty med det tidigare moderbolaget Scandvision. Koncernen sysselsätter i dag cirka 50 anställda. /Kristian Svensson

Bransch/Kategori

Håll dig uppdaterad med nyhetstjänsten om tillväxten i Öresundsregionen

Rapidus är en abonnemangsbaserad nyhetstjänst om tillväxtbranscherna i Skåne och Köpenhamnsområdet. Vi ger snabba nyheter och vassa analyser av helt exklusiv karaktär, samt arrangerar högkvalitativa nätverksträffar med intervjuer med regionens starkaste näringslivspersonligheter.

Prova nyhetstjänsten här!


Samarbetspartners: